3 dagar kvar

Glömde nästan bort min nedräkning där för ett tag. 

Vi kom nyss hem från julfirandet med min familj. Det gav en god skörd i år. Å Micki tyckte nog att avkastningen på hennes investering i julklapparna förra året var rätt bra. I alla fall så tyckte Tim det :) "Jag har investerat" är ett uttryck som ingen av oss kommer att glömma.. på lååååång tid. Hihi så söt.

I morgon ska jag till Forum igen. (hallåå bor jag där eller??) Jag ska kika in synoptiks mellandagsrea. Det är nämligen så att jag med största sannolikhet har synfel. Vilket jag självklart tänkte passa på att kolla upp då.... För om det är så, så kan jag få ett par skitsnygga brillor till ett mycket bättre pris. Jag menar 1 kr för bågarna. Fynda fynda! Dock kostar ju glasen en hel del också.. men man slipper betala för nåt i alla fall. 

Nu måste jag självklart kolla igenom alla inspelningar som jag har gjort under dagen. Har bandat in tre olika program. Tänker inte tala om vilka de är, för då kommer folk antagligen bara att sucka ;)

Nattiii ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0