5 dagar kvar till 2009

Jag har startat en nedräkning. Fast den startade jag egentligen redan för nån månad sen eller nåt. Jag vet fortfarande inte vad som är planerat för oss på nyårsafton :) Eller, jag vet att vi ska ut å äta.. i princip.. men inte vart och inte om det bara är en vanlig restaurang eller nåt annat. Klockan 20.00 är bokat i alla fall.

Igår var det julklappsbingo med Magnus galna släkt. Det jag lyckades håva in var en wookpanna. Så grymt! Jag tog ju självklart det absolut största paketet under hela granen ;) Haha. Så rätt! Och vilken vinst det vart. Magnus däremot fiskade till sig en bok. Han vart lycklig. Men den hade ju inte direkt jag nån nytta av. Det som alltid händer varje år (och nu så har jag funnits i den släkten i 4 jular) är att nåra kulor inte är i... så på slutet hittas de och de stackarna som suttit helt förtvivlat utan att få bingo kan äntligen få hämta sina paket. Detta skedde ju så klart i år med. Inga undantag. Jag har dock aldrig suttit i den knipan, då jag brukar få bingo rätt fort. Siffror gillar mig :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0