Australia

Biokväll. Jag kom nyss hem efter att sett Australia. Joinade Petra och Erik, vilket var trevligt. Jag ville verkligen se den å Magnus var måttligt intresserad (läs: mycket ointresserad) av att se den. Trots att jag tror han skulle tycka om den! Den är ju historisk av sig också, även om det är mycket kärleksdrama inblandat. Mycket bra var den i alla fall! 

På väg hem från busshållplatsen ringde jag Jejca för att få lite sällskap. I vanliga fall när man åker hem, oavsett tidpunkt, så brukar det vara en massa folk som ska av där jag bor. Känns nästan som att halva Nacka bor där jag bor. Men just ikväll var det BARA jag. Så det kändes lite ensamt faktiskt :) I alla fall.... Medan jag pratade med henne så informerade hon mig om att Magnus höll på att baka knäck å väntade på att en film ska börja. 

Jag: "Va, men nej.. det måste han ju ha skrivit tidigare idag och glömt ta bort (på msn alltså)" Jejca: "Nej han sa det precis. Jag pratar med honom på msn.

Haha sötnosen. Han står och bakar knäck! Sicken gottegris ;) Han brukar ju sova den här tiden. Men jag ska inte klaga. Absolut inte. Jag gillar att han är uppe... då får jag sällskap. Puss på dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0