Biologi, är kärlekens magi

Puh. Nu är jag äntligen hemma! Läraren kollade lite snabbt igenom svaren när jag lämnade in tentan å sa att det såg bra ut å att det borde gå. Så nu får vi alla hålla tummarna för det! Det sägs att man inte ska hålla båda tummarna, utan bara en. För det ger otur. Men jag tänker minsann hålla alla tummar jag kan få tag i. Jag borde iof vara relativt lugn efter det gensvaret jag fick. Han såg nöjd ut så. Det var även sista tentan innan jul. Yes. Så nu kan jag pusta ut och vara lite mer social framöver. Vilket jag har saknat

Usch vad mycket prat om plugget osv.. ska lugna ner mig lite med det.

 Jag var iaf med Tora och Andreas i kista på julklappsshopping i tisdags. Det var trevligt. Dom shoppade en julklapp? Och jag hittade mina blåa paketsnören. He he.

När jag kom hem så fick jag en liten present av Magnus. Så söt! Jag fick ett trepak strumpor. Så behövligt! Det var varma sköna med hello kitty motiv  på. Riktigt söta :) Det där med presenter.... det borde man få lite oftare, eller hur? Fast det betyder ju att man borde köpa presenter lite oftare också... äh, lätt fixat.

Ikväll ska jag baaara slappa. Jag förtjänar det faktiskt. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0