En mysig låt

När jag surfade runt lite så snubblade jag över denna låt. Amanda Jenssen var min favorit i idol förra året och hon är nog min favorit av alla som någonsin varit med i idol. Den går att ladda ner till datorn helt gratis från PlayNow arena (sony ericsson). Dessvärre har jag upptäckt en bugg i googles webläsare när man ska blogga. Det går inte att göra länkar! Man kan inte heller använda fet stil osv.. Men däremot kan man lägga in youtubeklipp, vilket jag inte kunde i firefox. Hmm..






Kommentarer
Postat av: Jejca

Ja , det här är väl den enda jullåt jag skulle kunna lyssna på...inte lika positiv som alla andra .. å möjligtvis den där som de sjunger i ps I love you...då de svär som borstbindare...den fungerar också...

2008-12-18 @ 00:11:42
Postat av: mignus



svar: haha ja den är rolig :)

2008-12-18 @ 00:30:27
URL: http://mignus.blogg.se/
Postat av: Lena

Vilken härlig låt. Gillar Amanda... En annan jag aldrig får nog av är Fairytale of New York.

"Happy Christmas your ass I thank God it's our last"

hihi

2008-12-20 @ 11:53:00
URL: http://www.nogg.se/hovdamen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0