Har jag inte världens bästa pöjk!?

Min söt har bakat knäck! KNÄCK!!! Jag menar, hallåååå, finns det nåt goare??? Nej juste! Nog för att han bakade dom helt för sin egen skull. Men jag kan ju låtsas att det var för min med. Anyhow: thanks baby! I love you. Knäck knäck knäck knäck. Jag slår vad om att jag kommer drömma om knäck ;)

(som jag sa så fuskar vi lite ibland. speciellt nu när det är jul. hehe)

Knäck borde nästan förbjudas. Det är så övernaturligt gott. Nu ska jag hjälpa till att hiva in hela satsen. Man får ju passa på medan det finns kvar. Å inte vara dum. Haha. Som tur är kommer det en helt OK film på 3an snart. Kl 21.00 visas "Bröllopsfixaren" och den är lite smårolig faktiskt. 

Ha en bra kväll alla darlings! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0