Härlig efterrätt skulle jag säga

Magnus kom precis hem, efter att ha varit ute och ätit med sitt arbetslag. Så visar han mig en bild på sin efterrätt han fick in. Alla hade tydligen skrattat åt den då den var stor. Jag var bara tvungen att lägga upp bilden här. För jag håller med. Den VAR gigantisk! Haha.

Gott eller vad?


Jag hade känt det som att jag hade dött och kommit till himmelriket. Wihoo! (Magnus var dock noga med att påpeka att han knappt orkade halva) (jJag hade ätit upp allt i ett nafs ;)

Wish me luck tomorrow now.... jag är så sjuuukt nervös. 16-19... vilken..... dålig tid.

Gonatt, sov gott



Kommentarer
Postat av: Magnus

Folk skrattade åt min efterrätt, men kul hade vi iaf...

2008-12-11 @ 18:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0