Hej igen

Nu har den stationära datorn (läs: min dator) fått äran att börja leva. Härligt! För nu kommer jag åt internet igen, jag har saknat det. Tänk vad handikappad man blir utan internet nuför tiden. Jag har ju inte ens koll på i vilken sal jag ska va på dom olika föreläsningarna, haha. Men nu så :)

Är inne i sista svängen nu innan jag får gå på jullov. På fredag nästa vecka har jag sista föreläsningen. Wihoo. Så idag hade jag tenta i fysik. Jag vågar inte säga för mycket men det kändes som att det gick bra. Jag svarade på alla frågor och ingeting var heeelt out of the blue. Så godkänd borde jag i alla fall bli.

Nu är det bara att ladda om batterierna, för på torsdag har jag biologitenta. Den är jag mer orolig för. Men jag har gett mig tusan på att jag ska kämpa in i det sista. Magnus har lovat mig att han ska hjälpa mig att plugga ikväll. Det är bra att ha en biologilärare, det är det.

Kvällens citat från Magnus: Ska vi ta och köpa en tavla på Kungen och hänga upp i klädkammaren?? (å då mina vänner så var han helt fullkomligt seriös)

Kommentarer
Postat av: Jejca

Hahaha det skulle försig vara ganska roligt om ni hade ett porträtt på kungen i klädkammaren ^^

2008-12-08 @ 21:51:46
Postat av: Anonym

Haha, det blir julklappen ;)

2008-12-11 @ 17:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0