Helt crazy



Jag kom nyligen hem från Jejca, efter att ha spenderat min goda tid där sen igår eftermiddag. Jag har saknat att hänga där, framför tv´n med en massa te-drickande och babbel samt att sen inse att klockan är väldigt mycket och då inta soffan som sovsäng!

Men herre min gud, kolla vad jag fick med mig hem. OMG! 3 stora bullkransar i olika smaker. Dom fick besök igår av deras granne som äger ett bageri. Å där kan vi prata om kassar fyllda med bröd och just bullkransar. Tydligen så hade de överflöd av bullar redan.

Så nu sitter jag och fikar lite för mig själv. Jag har en stoooor kopp te och så har jag en bit av den ena bullen. Den var mycket god. De andra två har jag fryst in, så nu har vi fikabröd för hela julen. Tack så hemskt mycket darling!! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Jejca

Hoppas ni (och resten av magnus familj) gillar bullarna ^^ Puss!

2008-12-16 @ 23:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0