Jag har shoppat!

Jag har syndat. Jag har shoppat. Men gud så bra det känns! Det var en ren slump, men det var ödet som sa att jag skulle ha den. Så nu har jag shoppat en nyårsklänning. Magnus blev också glad :)

Denna snygging hittade jag och så fort jag såg den blev jag frälst.



Den ser mycket finare ut i verkligheten, kameran ville inte riktigt va med.
Den är svart, prickig och den glänser! Å så ett fint skärp till

Så nu år jag helt enkelt ta och hitta på nåt kul att göra på nyår också. Klänningen måste ju luftas också. (som Jejca skulle ha sagt) Nu ska jag kolla på Medium på 4an.

Kommentarer
Postat av: Jejca

Va! det här inlägget missade jag helt..jätte fin klänning...vad ska ni göra vid nyår? Jag har inga planer..

Kan vi ses nån dag i veckan? jag är så himla ledsen =( Behöver träffa vänner..



puss

2008-12-13 @ 21:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0