Jag har syndat

Ojoj ;)

Som jag sa förut så hittade jag ju min nyårsklänning, som jag köpte i svart, i grönt på rean. Å den enda gröna klänningen som fanns kvar var också just i MIN storlek!

Så idag när jag och söt var i Forum så berättade jag det för honom. Av ren nyfikenhet gick vi tillbaka till butiken och kollade för skojs skull. Jag menar, klart den är borta..? Men inte då! Där hängde den så vackert! Jag behöver ju egentligen inte en klänning.... eh... inte just nu i alla fall. Men Magnus utbrast så fort han såg den (insåg hur snygg den var alltså): "Det är ödet som säger att du ska ha den. And you dont wanna mess with the Gods!". Varpå han tar tag i klänningen å stormar mot kassan. Så köpte han den ÅT mig. Haha. 

Så nu äger jag min första klänning i två olika färger. Sweet det känns! Jag känner mig nästan lite smårik. Trots att klänningen var på rea (shyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy) (å sen var det ju Magnus som pröjsa den andra.... shyyyyyy)

Här är den! Visst är den fiiiiiiin

(Hehe, det är vår strykbräda där i bakrunden som vi fick i julklapp)

Den är fortfarande helt oprövad och allt. Eftersom jag redan visste vilken storlek som var rätt så gick det att bara köpa rakt upp och ner. 

Lika va :)



Kommentarer
Postat av: jejca

sjukt snygg!!!

jag kan inte sova som vanligt men ring mig när du vaknar iallafall :D

2008-12-30 @ 01:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0