Juldagen

Hej hopp! 

Jag hade egentligen inte tänkt blogga under julhelgen. Men här kommer lite i alla fall. 

Igår hade vi en väldigt mysig Julafton. Massa god mat och en hel del fina klappar. Så i morse var vi på julfrukost hemma hos Lena. Eller morgon och morgon. Vi var där runt 11 - innan lunch i alla fall. När jag och Magnus bodde i den ettan bjöd vi på frukost på juldagen å efter det har Lena gjort det till en tradition. En mycket bra sådan måste jag säga! Mys.

Å nu sitter jag och lyssnar på 80-tals musik. Och när jag snubblade över denna låten på min mediaplayer kunde jag inte annat än att känna igen mig lite. Lyssna och njut :)

Vi har faktiskt inte gjort så mycket idag annars. Juldagen har spenderat som nu-tar-vi-det-lugnt-och-slappnar-av-lite-dag. Dock passade vi på att mysa lite nere i nyckelviken! Magnus visade mig en väg jag aldrig gått tidigare. Romantiskt faktiskt.

Nu ska jag snart laga mat åt min älskling. Hoppas alla har en underbar jul! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0