Julgodis

Jag blev idag sjukt inspirerad till att själv baka julgodis. Så nu sitter jag och kollar upp en massa roliga recept, för i helgen blir det julbak! Jag har hittat en massa skojs. Så vi får se vad det blir :) Måste nu bara inhandla alla ingredienser och formar och dylikt. Knäck är ju i alla fall helt självklart att jag ska ha!

Hoppas hoppas bara att Magnus inte äter upp alla på en gång den här gången. Haha. Nu är ju som tur var julafton på onsdag nästa vecka, så chansen att det finns lite kvar är mycket större än förra året. (då var vi ute tidigare har jag för mig?)

I år vill jag ha många olika sorter. "The more, the merrier" Och att baka är ju riktigt kul så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0