Julmiddag


Nu vart det mycket julprat på en gång. Men nu har vi lyckats få ihop en julmiddag. Vi måste ju fortsätta på den traditionen :) Så på torsdag blev det. Pjuh. Det var inte lätt att få till en dag som funkade. Huruvida det blir julmat eller inte är helt oklart. Förra året åt vi räkor. Vilket är sjukt gott och mysigt, men Micki lät lite trött på det. Så något annat? I år blir det nog också så att vi kommer låta killarna vara med. Förra året var vi ju bara tjejer.

Apropå julmat, snacka om att man kommer vara trött på den sen i januari. Men just nu ser jag faktiskt emot att inta årets första julmat. Skinkan är min favorit. Jag skulle kunna äta julskinka till frukost, lunch och middag. Fast bara under julen. För sen blir jag rätt trött på den. Undrar om det är så att jag föräter mig på den? Haha. Är nog så. Japp.

Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0