Kvällen börjar lida mot sitt slut

Har precis kollat klart det tredje och sista avsnittet av den brittiska serien Dödsdomen. Gillar brittiska kriminalare, så denna var bra. 

Jejca, om du inte kollade vidare på den så levde flickan! Dessutom så är det bara en bullkrans kvar här nu. Jag sa ju det ;) Helt crazy.

Jag släckte precis till Boris, å nu är han tryckt mot glaset och ger mig en min som säger: "jag har tråkigt, underhåll mig". Hey, sover aldrig guldfiskar eller!? 

Nu ska jag se om jag kan hitta på nåt kul innan det är dags att sussa (Magnus sover redan..) ♥



Kommentarer
Postat av: Jejca

Va , vadå sista avsnittet? trodde det var nåt sånt en gång i veckan dravel? jag är ju helt off...vadå levde?? Nu måste du berätta allt...

hahaha bara en kvar?=D

Kom å hämta en till då!

Puss

2008-12-18 @ 00:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0