Måndag kväll

Veckan har precis börjat å det sjönk nyss in hur fruktansvärt mycket jag har att göra denna vecka.

To- do- list:
  • Biologitenta 2
  • 3 labrapporter... eller är det tom 4?
  • seminarie uppgifter i matematik
  • plugga plugga plugga
Det blir ett pressat schema.

Men detta har jag faktiskt klarat av so far:
  • 5 labrapporter i kemi
  • kemitenta 1
  • biologitenta 1
  • mattetenta 1
  • fysiktenta
  • 5 semenarietillf'ällen
Allt med minst godkänt. Så så farligt kan det ju inte vara nu? Jag skall icke klaga, för kul har vi i alla fall.

Nu tänkte jag börja med att slappna av så jag kan sova inom en rimlig tid. Får se om mina kursare orkar med den tidiga föreläsningen imorgon, eller om dom kommer gå på den sena iaf. Jag promotade rätt bra för den tidiga ;)

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0