Matematik & utflykt

Imorse släpade jag mig iväg till matteföreläsningen. Kände mig duktig. Jag hamnade rätt långt bak i salen, så det var lite svårt att hänga med i anteckningarna, tur att Dafne har  bättre syn än mig.  Så det  löste sig i alla fall.  Fick tillbaka tentan också.  Det vart ett Fx............... haha nej nu skojade jag lite, det vart ett C. (det är nu ni ska jubla i kör..) (och ja Andreas, jag vet jag vet... ;) Next time!). Med tanke på hur snurrigt allt såg ut när jag kollade svaren förut så är jag lättad (förvånad?) över hur det gick.

Så här såg det ut under föreläsningen:



Jag fick ner hela 4 sidor med anteckningar! (obs: trots att jag satt så illa till)


Så här såg det ut på bänken... mys.

Är man trött så är man, då får man helt enkelt ta och göra det bästa av situationen :) Jag, Mia och Emmi stannade dessutom kvar heeela räknestugan! Trots att det är fysiktenta snart, å majoriteten (läs: nästan alla) bortprioriterade den.

Efter all hjärngympa drog jag iväg på en liten utflykt. Jag kan tyvärr inte säga vart, då det var Magnus julklapp jag var ute efter. Vill ju inte förstöra surprisen liksom. Men det var en rejäl utflykt. När jag äntligen kom fram efter lite virr så var den slut! GHAAA! Min julklapp var slut. Buhu, OM jag var lagom trött och hungrig då. Sorry älskling, nu får jag tänka om, du får helt enkelt få nåt som är näst bäst. Jag försökte i alla fall, det är ju tanken som räknas eller hur ;)

Nu ska jag gå och göra mig lite mera te. Av te så börjar man le. See ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0