Myskväll med mig själv

 
Man kan ju inte ha filmkväll med sig själv utan att ha nåt gottis till. Detta var det jag hittade i kylen. (och ja, som sagt så fuskar vi nu under julen)




Jag (till Magnus): "Finns det ingen knäck kvar...?"
Magnus: "Nej, dom åt jag upp"
Jag: "Då tar jag melonen som ligger här. Den behöver ändå ätas upp!"
Magnus: "Ja gör det, om den inte är dålig.."
Jag: "Den lär ju bli dålig om jag inte äter upp den så" 

=) Och det var så det gick till när jag satte i mig en halv melon själv. Gott var det. Har man tre program inspelade som man ska se på raken så måste man ju ha nåt till. Sen efter mina tre timmar var jag helt slut å deckade på två sekunder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0