Myskväll

Efter att jag roat mig en stund med youtube tog jag till min favoritsysselsättning.


Yatzy på blip.se !

Jag vet inte hur många timmar totalt, sen jag började spela där, som jag har spenderat där. Magnus skulle säga: Alldeles för många. Haha. Men han ska inte säga nåt. Han är ju helt beroende av PoxNora och Guitar Hero så ;)

Det jag roade mig med den här gången förutom att spela såklart var att räkna hur många gånger jag fick yatzy. Yatzy är alltid trevligt. Den här gången vart det bara tre gånger, vilket är rätt lite jämfört med vad jag ibland brukar få.

Mina yatzysar

Jag har ringat in dom men printscreenen vart inte så tydlig.
Det är då jag som är den gröna spelaren.

Men det var inte yatzyn som utgjorde myskvällen. Även om man kunde tro det. Utan den hade jag såklart med söt framför Wallander och en kopp te med mörk choklad till. Som det var mysigt! När han väl kom och la sig framför tv´n så.
Ikväll var det ett extra spännande avsnitt av Wallander. Har inte sett det på ett tag, men det är en rätt bra serie faktiskt.

Nu tycker Magnus att jag ska gå och lägga mig med honom. Han är en sån där som har svårt att somna om jag inte ligger bredvid. Även om jag bara ligger och löser sudoku. Då känner han sig trygg. Men säg inte att jag avslöjat honom.. *shyyyyy* hahahaha. Som om han inte läser min blogg liksom? Vad tror jag egentligen?

Kärlek från mig till dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0