Ny webläsare

Jag har precis laddat ner en ny webläsare. Tänkte testa googles. Än så länge verkar den vara bra..  tror den passar mig alldeles utmärkt, men vi får väl se. Jag har nämligen tröttnat på firefox, har haft alldeles för mycket problem med den på senaste tiden. Trots att alla jag känner tycker att den är super. Ingen annan verkar ha problem.. så jag vet inte? Men men. Jag använder ju google till det mesta så :) 

Snygg är den också (enligt mig såklart). Så nu kan Magnus ha sitt firefox för sig själv. 

Åh, vet ni vad det betyder!? Jag behöver inte mer mötas av att HANS igoogle är inloggad när jag öppnar webläsaren efter att han har suttit vid datorn. På hans bärbara använde jag alltid safari (fortfarande då jag har lite problem med firefox). Så då var det aldrig nåt problem. Men nu känns det lite som ett minikrig om vems info som ska vara där. Haha. Sicka problem man kan ha. Äkta i-lands-problem! 

Det här betyder alltså inte att jag nedvärderar firefox. Firefix ÄR bra. Vi funkar bara inte riktigt tillsammans :) Haha, jag tror att jag är lite för krävande. 

Apropå webläsare (eh?). Jag vill verkligen ha en bärbar dator! Då skulle jag kunna skriva alla mina labrapporter samtidigt som jag kan kolla på tv. Vilken lyx. Jag tror helt klart att jag skulle bli mer kreativ (hm?) om så var fallet. Helt klart. Vilken bra motivering jag har hittat för att slösa pengar som jag kan använda till möbler på en laptop istället (yes!). 

Nu ska jag surfa vidare. Måste ju se hur bra google är. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0