Nyårsafton

GOTT NYTT ÅR!!

Snart ska vi iväg på överaskningen som Magnus har till mig. Jag har listat ut så mycket att det är ett ställe som vi båda har varit på och vi ska äta där. Sen ska det tydligen vara fest på stället efteråt. Vi ska åka hem med Magnus föräldrar sen runt 01-tiden (för ut till Nacka går det som bekant INGA bussar efter tolv på nyåret...). Jag älskar överraskningar!

Söt ligger och vilar lite just nu. Han har ju målat på bra. Å av bara det hörnet som jag målade så insåg jag hur jobbigt det faktiskt är.

Men jag har redan fått världens mest romantiska lunch. Räkmackor och äkta champagne. Moet till och med. Sen så jordgubbar, grädde och mörk choklad på det.

Nu ska jag fortsätta göra mig i ordning för själva kvällen med stort K.
I morgon när vi vaknar är det år 2009!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0