Säger godnatt till alla sötnosar

Nu är det dags att hoppa ner i sängen å krypa ner under täcket. Det blir en lång dag i morgon. Men så är det idolfinalen också, så det blir idolkväll på odenplan. Vem vinner? Jag tycker bäst om Kevin, men jag misstänker att det kan bli Alice som vinner i alla fall. Vi får se. Ärligt talat så spelar det mig ingen roll. Årets deltagare har inte varit nåt speciellt. Det var mycket bättre förr - som man brukar säga :)

Det blir till att lösa sudoku så jag somnar. Jag är så grymt sugen på te... men det ska jag nog skippa. Jag har iof grönt te, men nej nej nej nej, nu får jag ta och ge mig lite med mitt tedrickande. Så så. Hopp i säng!

Night night sleep tight and dont let the bedbugs bite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0