Shopping i Forum

Sitter å pratar med Micki samtidigt som jag skriver blogg. Dom är nu hemma igen från norrlandsvistelsen! Imorgon ska min familj samlas för julfirande. Så då blir det en omgång till med julmat och julklappar. 

Är själv nyhemkommen från en liten shoppingrunda i Forum Nacka. Efter tvättningen drog jag med mig Lena dit.... Hon shoppade å jag kollade runt :)  Jag hittade min nyårsklänning på rea halva priset, fast i grön färg. Sjukt snygg!! Det var väldigt nära att jag slängde upp plånboken där, men jag lyckades dra mig själv ut ur butiken. 

Skall till Forum i morgon med. He he. Parteey! Magnus ska till banken, för hans dosa har slutat fungera. Så jag tänkte passa på att kika in mellandagsrean för tredje gången nu. Å på tisdag ska jag också dit. Hörde att Micki ska jobba då, så jag måste ju gå dit och tracka henne lite. Jag är expert på det. Snart känner hennes chefer igen mig också. Vem vet, då kanske man börjar få rejäla rabatter hahaha *not* 

Näj nu ska jag börja förbereda för min och Magnus myskväll! Hoppas eran söndag har varit och förblir lika lugn & skön som min, puss ♥

Kommentarer
Postat av: jejca

Mi! Kan du inte bröla till micki imorgon att hon ska ringa mig angående nyår!! Hoppas ni får ett mysigt julfirande!!

Puss o god jul ^^

2008-12-28 @ 19:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0