Sista julfirandet nu

Nu sticker vi iväg för att fira jul sista gången för i år. Vi ska nämligen hem till min familj nu (då vi varit utspridda under julen..). Det ska bli mys. Å Magnus sa en mycket söt sak idag när vi var på väg hem från mellandagsrean: "Jag ser fram emot att umgås med DIN familj ikväll. Det ska bli skönt." So cute. Det värmde, då familjen betyder mycket för mig. 

Jag lyckades självklart shoppa på mellandagsrean idag. Eller..... Magnus shoppade ÅT mig. Jag förklarar sen när jag kommer hem igen. Nu måste vi pysa. Ha en bra kväll darlings!

Btw: Jejca! Synoptik har mellandagsrea nu!! Alla märkesbågar för bara 1 kr. Du är ju omöjlig att få tag i på mobben så skriver det här ;) (så det är alltså bara glaset man behöver betala för där...) just so you know!

Kommentarer
Postat av: jejca

sweeeeeet..mina e så trasiga nu så jag ser ut som en galen proffesor som träffats av blixten :D ses imorgon PUSS!

2008-12-29 @ 16:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0