Snart dags att sova

Idag fick jag en avi från posten om att jag har ett paket att hämta ut. Är det tapeten kanske? Eller vår vardagsrumslampa? Eller nåt helt annat roligt. Jag får helt enkelt hämta ut det imorgon och se vad det kan vara.

Vi hade egentligen hittat en lampa på Mio som vi tänkte köpa.. men så kunde de inte hitta den på lagret när vi var där, så dom skulle ringa när de fick in den igen. Och så av en slump snubblade jag över en för mig okänd hemsida där de hade sjukt snygga lampor. Så Magnus plockade fram kortet och så köpte vi en röd lotuslampa. Härligt! Det kommer bli mysmys.

Nu dör snart datorn, den förbannade laddaren har lagt av helt. Och eftersom det är en Macbook, så kostar en ny laddare skjortan. Tur att inte jag gick på frästelsen med att köpa en. Det har bara varit en massa problem med den. Nej nej, efter detta så är jag övertygad om att jag ska ha en bärbar pc.

Mindre än 20% kvar, så nu blir det sängen med sudoku istället. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0