Brrr - mina händer fryser

Magnus står just nu och diskar. (å jag ska alldeles strax börja ta itu med mina laborationsrapporter). Vi har ett berg av disk. Det är något som Magnus gillar att informera folk om. Av nån anledning så gillar han att tala om allt dåligt som vi har hemma. Om ekonomin strular. Om det är diskkaos. Om det ser ut som ett bombnedslag hemma. Ja, you name it och han talar om det. Inför sin familj, inför sin släkt, inför sina vänner och vem vet.. inför sina arbetskamrater kanske.  Och det kommer ju också ut på det mest negativa sättet man kan säga saker på också. Jag förstår inte varför? Haha.

Jag sov alldeles för länge idag. Så jag är helt yr.

Men det var kul igår! När vi skulle inhandla mat så skulle alla åt olika håll.. det var spännande :) Sen hjälpte vi även syrran att få in sin APU-rapport i tid. Hon hade visst deadline 00.00. Hoppas det gick bra tjejen! Självklart kollade vi ju på idolfinalen också, det var därför vi var där. (en stor del av det iaf). Det var ju Kevin som vann. Jag hejade på honom ända tills finallåten sjöngs. Då tyckte jag faktiskt att Alice skulle ta hem segern. Hon gjorde den så mycket bättre, trots att Kevin gjorde den riktigt bra han med.

Snart ska vi iväg på inflyttningsfest till hammarbyhöjden. Spännande att se hur de bor... sen blir det väl party antar jag. Jag å Magnus har dock nyss insett att vi inte kommer ha nåt att dricka. Hmmm. Mineralvatten hela kvällen då? ;)

Puss, nu ska jag skriva på mina rapporter sen är det min tur att ta andra halvan av disken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0