Vad är lycka?

Jag har de senaste dagarna gått omkring och bara varit lycklig. Därför har jag inte skrivit nåt blogginlägg. För jag har bara velat njuta av den känslan. Om jag ska vara ärlig så vet jag inte om jag någonsin har känt det såhär tidigare. Och då menar jag att precis allt känns bra just nu.

  • Jag har världens bästa pojkvän
  • Vårt förhållande är bättre än någonsin
  • Jag stortrivs med min familj och mina vänner just nu - har ingenting otalt med någon
  • Jag har gjort mig av med tungt bagage
  • Umgås bara med folk som gör mig glad
  • 2009 kommer bli ett storartat år! (varför kan jag inte säga nu)
  • Äntligen, ÄNTLIGEN har jag påbörjat mitt liv: pluggar det jag vill och gör det jag vill
Det är väl de största sakerna. Sen allt smått betyder ju också en hel del. 




The greatest love of all ♥

Kommentarer
Postat av: jejca

Im happy that your happy darling :D Puss!

2008-12-23 @ 11:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0