Vad var det egentligen som hände..

Nu har jag rensat lite bland mina vänner på facebook! Äntligen :) Nåra gamla jobbarkompisar som jag i princip inte känner och inte har lust att känna försvann. Det krävdes en julefrid för att jag skulle klara av att göra det. Jag har annars så svårt för att rensa. Å det gäller allt möjligt. Ni ska se när jag står och ska rensa ut i min garderob också. DET är en kul syn. 

För ett tag sen fick jag även ett vännerförslag, på facebook det med. Det ignorerade jag då jag inte vill ha nåt mer med den personen att göra. Inte efter det som hände. Dock tog det en vecka innan jag klarade av att trycka på ignore. Att det ska vara så svårt? Just det här borde ha gått av bara farten. 

*känner mig duktig* *ger mig själv en klapp på axeln.... duktig mi, duktig* *så så, nu behöver vi ju faktiskt inte överdriva*

Näj nu ska jag återgå till tv´n å knäcken ;) Längtar till 2009!

Kommentarer
Postat av: jejca

ååååååååååååh så är du inte onlineeee min mobil dog ju typ 3 sekunder efter att vi lagt på..suuucckkk!!! aja nu e jag hemma iallafall :/ puss

2008-12-26 @ 14:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0