1,5h senare - och jag sover fortfarande inte

Jag borde sova. Borde verkligen sova. Imorron har jag heldag, 08.15-12.00 är det fysik och 13.00-16.00 är det kemilab. Detta betyder att jag måste ta en buss som går 07.00, vilket innebär att jag måste gå upp redan klockan 06.00. Undrar hur detta ska gå..
Förra fredagen sov jag iof bara 4 timmar eller så + att jag sen var hela kvällen och myste på odenplan. Så det kommer gå! Det gäller bara att ge sig fanken på.

Inte klaga nu..

Magnus ligger här bredvid och snarkar så sött (sött???)

Magnus brukar säga:
Jag snarkar inte..
Jag brukar svara: Joho, det gör du visste!
Magnus igen: Nejdå, du ljuger..

Nähä!? Inte?

Jag funderar på att spela in honom nån gång så han får höra det med egna öron.

Tur för honom att han oftast inte snarkar så högt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0