Alltid kul med besök

Godmorgon!

Eller godmorgon och godmorgon, jag har varit uppe ett tag nu.. men det är alltid kul att säga godmorgon :) Vaknade strax efter nio och trodde att klockan var sjukt mycket. Men det var den ju inte.

Idag kommer syrran hit, hon jobbar ute i Nacka idag vilket passar alldeles utmärkt. Så jag ska möta upp henne vid forum när hon slutar vid tre och då ska vi först ut till kungens kurva och kika lite, sen ska jag se om jag lyckas lura med henne hit.. Men det är nog inte alls så svårt, var ju hon som bestämde att hon skulle komma idag så. Får se vad vi ska hitta på. Vi har ju alltid det enorma forumet att tillgodose, he he, bäst att jag håller hårt i pengarna nu! De ska räcka ändra fram till jul.. å alla julklapparna. Hua.

Det här har jag roat mig med under morgonkvisten.
Dags att göra nåt vettigt nu! Vad, vad, vad?

Nu kom det post! Ska springa och kika vad för skoj vi fick idag då, igår fick vi nämligen absolut ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0