Blogginspiration

Det var ju hur kul som helst att blogga! Jag har nog bloggat fram och tillbaka några gånger. Börjat - slutat - börjat ingen -  och sen slutat. Men nu är det annorlunda. Det är så mycket roligare.

idag var det Magnus som bjöd på god mat. Fläskkarré med rotfukter i ugn ( i detta fall: mandelpotatis, röd paprika, rödlök och färska champinjoner ). Sen lite rödvin på det. Vin två dagar i rad. Nu kanske det låter som att vi dricker massa vin här hemma. Men faktum är att vi dricker vin alldeles för sällan. Knappt en gång i månaden ens. Vin som är så gott och sofistikerat :)

Just - nu - status:
  • Sitter och kollar på idol ( för en gångs skull )
  • Har myskväll med Magnus ( också för en gångs skull - alldeles för länge sen sist om man bortser från igår)
  • Har frysen full med toufuglass - mums mums den kommer vara slut i helgen!
  • Är lite som nykär ( och NEj, det beror INTE på vinet ;)
Nu ska jag återgå till Idoltittandet. Min favorit är nog Anna och Johan. Men om jag ska heja på bara en så är det nog Anna. Hitills.

Kvällens citat från Magnus: Älskling! Jag har brottat ner din rumpa (supernöjd)

Kommentarer
Postat av: Jejca

"Vin två dagar i rad" och "det som är så sofistikerat" Jag försökte sätta in de meningarna i mitt å petras pimplande...det gick så där ^^ hahahaha



Skrattade ganska mycket åt magnus komentaren med ^^

2008-11-08 @ 00:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0