Dålig början, bra slut

Det hela började med att jag inte fick upp teriyakisåsburken (japp teriyaki vart det!!) så jag var tvungen att vänta tills söt kom hem och öppnade den åt mig. Vilket förstörde en del av överraskningen. Hittade heller inga ljus som jag hade tänkt..

En diskussion
Jag: Jag ställde en flaska vitt vin på kylning som jag tänkte vi kunde ta till maten.
Magnus: Det är mitt i veckan älskling ska vi verkligen dricka vin då!???
(jaa han lät så som bara Magnus kan)
.....

Stämningen var inte direkt på topp i början. Men det ändrades snabbt och kvällen förvandlades till en av de mysigaste ever!
Inga ljus eller så, men vad gjorde det. Vi hade varandra, god mat och så blev det vin i alla fall som passade suveränt till denna kväll. Alltid lika kul att piffa upp det mitt i veckan ibland.

Maten jag bjöd på var: buljongsoppa med basilika i, lax med teriyakisås och sist örtte och mörk 70%-ig choklad.

Just nu ligger Magnus och sover. Han är helt deckad och slocknade för en timme sen redan. Vad gjorde jag för att göra honom sååå trött!?? haha


Kommentarer
Postat av: Jejca

Magnus...det proffetionella romantikdödaren..haha..

och förresten mitt i veckan? Det är ju torsdag idag?? Jag och petra pimplade vin en tisdag! (tror jag att det var) ^^

puss

2008-11-06 @ 22:35:32
Postat av: tora

vaddå? Fattar ingenting?! Här säger du (magnus) till mig att ta det lugnt med vinet och så går du själv hem o dricker vin ?! :) Marieee det känns som att vi aldrig ses längre!!! Vi måste träffas snart tycker jag!

2008-11-06 @ 23:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0