Ensam tjej med 4 grabbar

Go kväll!

Nu är vi hemma igen efter en lång dag på vift. Vi var på en restaurang som ligger i samma hus som PL bor och jag måste bara säga att hallelulja vad god mat och bra service det var där. Ofattbart bra! Jag tog en smördegsinbakad kycklingfile med stekta grönsaker och gräddsås och till efterrätt vart det en kopp te och chokladkaka av nåt slag. Nu tror ni säkert att det var dyrt, men det var faktiskt rimliga priser och dit går jag mer än gärna igen.

Just nu är jag sjukt trött.. ska snart sova, för imorgon ska vi upp i tid för att börja spackla i klädkammaren. Eller, jag ska spackla medan Magnus ska ta en tripp till gymmet. Han ska bara visa mig hur man gör först, då jag aldrig spacklat tidigare. Men det kan väl inte vara så svårt? Med tanke på hur många stora hål det är i väggarna där så har jag ett stort projekt på gång nu. Vi beställde även våran fototapet idag! Så den borde komma i nästa vecka.. *hoppas, hoppas*

Kvällens citat från Magnus: " Dagens ungdomar alltså... vad är 40 * 50 (?). Det är ju bara att ta 4 * 5 och sen lägga till tre nollor... (han snappade tydligen upp en konversation, utanför en pub på vägen he ). Jaja söt ;)

Kommentarer
Postat av: tora

mattelärarn funderar ... tre nollor är väl ändå en för mycket... :)



Missa ditt sms i fredags, mina färldrar var här o hängde hela helgen..... men vi kan väl göra nåt kul nästa helg?! kram

2008-11-30 @ 20:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0