Fredag!

Hej! Jag är så ofantligt trött alltså. Shit. Fysiken började idag och självklart 8.15 (läs tidigt). Så nu blir det full rulle fram till jul. Vi ska till och med hinna med en tenta i fysiken innan vi får gå på lov. Men jag ska inte klaga, jag är så ofantligt glad att jag äntligen har kommit på vad jag vill göra med mitt liv. Jag blir mer och mer peppad för varje dag som går! Kunde jag inte kommit på det liiiite tidigare kanske!??

Vad händer annars då? Jag har precis avverkat en tentavecka.. puh. Så nu har jag börjat leva igen. Imorgon fyller min mamma år, så då ska vi dit och gratta henne lite på dagen är det tänkt. Sen på kvällen har Magnus fått två fribiljetter till Wall-E - tack miljöpartiet! Fredagskvällen tänkte jag avsätta till att tvätta och dona med lägenheten. Måste fortsätta med att strukturera upp garderoberna. Eller i alla fall se till att alla kläder nu kommer in (är på tiden). På söndag har jag ingen aning... än så länge. Får se om T har lust med en fika eller så :)

Nej usch.. jag tror jag ska ta och vila lite i alla fall. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0