Gonatt

Ska alldeles strax sova. Jag har precis kollat på Medium på 4an, vilket är en av mina favoritserier jag följer just nu. Nästan den enda faktiskt, förutom Våra bästa år som jag följt i alla dessa år och som alla som känner mig jämrar sig över varje gång ;) Haha, but thats me! Medium är bra på så sätt att jag älskar övernaturliga saker, det är spännande. När jag var mindre önskade jag att jag kunde drömma sanndrömmar, se in i framtiden, höra folks tankar, utföra magi, mm. Ja.. det mesta övernaturliga lockade mig. Ibland kan jag nu med önska att det var så. Att man satt på en kraft som finns i sagornas värld. Gillar att drömma mig bort, så min fantasi är det inget fel på.

Who knows, I might be a fairy?



Natti natti, sov gott och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0