Hej mitt vinterland

... nu är jag här


Se så fint vinterlandskap vi har här!
Jag gillar snö, det är så vackert.
Hoppas hoppas nu bara att den vill ligga kvar ett tag också!

Jag och söt var nyss ute och pulsade i denna fina snön, då vi var tvugna att gå ner till affären för att köpa lite frukost tills imorgon. Annars hade jag vaknat imorgon bitti ilsken som ett bi för att jag inte får äta frukost, som jag för övrigt tycker är det bästa målet på hela dan. Frukost är helt enkelt bara så gott.

Skrev ju mattetenta i lördags.. och idag kollade jag svaren som de lagt upp, det såg himla rörigt ut. Hjälp, jag har inte den blekaste aning om vad jag har gjort för att snurra till det så. Nu kan jag inte annat än att hoppas på att bli godkänd. Det som kändes så bra efter tentan.. haha, men men, jag har ju kommit fram till att dessa betyg kommer aldrig någonsin i hela min livshistoria vara betydelsefulla för nåt. Ingen kommer att se dem ens. Så..

Är snart dags att börja tänka på julklapparna också. Usch.. sån hysteri varje jul. Vad ska man köpa? Någon som önskar sig något speciellt?? Jag vet i alla fall vad jag ska köpa till Magnus! Det är alltid nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0