Hej!

Oj oj, förlåt för det plötsliga uppehållet! Jag åkte på en riktig dunderförkylning och har legat utslagen. Det va till och med så att Magnus klagade på att jag inte orkade göra hushållssysslorna.

Men nu ska jag till skolan i alla fall. Hoppas jag inte har missat alltför mycket, men det tror jag inte.

Här är min goda frukost som jag precis åt


hehe, jag hade tråkigt i morse så jag fotade lite
  • lättfil
  • blåbär- & vaniljmusli
  • två skivor fiberrikt bröd
  • skinka
  • ett glad vatten
Snart kommer väckarklockan att ringa. Magnus ställde om den till kl 10. Men så som han hostade och hade sig i morse kunde man inte annat än bli morgonpigg. Så här sitter jag nu...
Min lektion börjar 13. Skönt. Då har jag morgonen på mig att ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0