Inför nästa höst

Jag har länge funderat på en sån här dator från Asus. Jättesöt och man kan få den för under 3000 kr beroende på hur mycket prestanda man vill ha.


Men nu har jag kommit fram till att jag vill ha denna i stället:
 


Jag är helt kär! Den är blå, den är vacker, den är lika liten och kostar lika mycket som Asusen. Går att få i både Windows och Linux... så frågan är; vilket?

Det skulle vara helt perfekt att ha en bärbar dator när man studerar på Universitetet. Då kan man även ta med den till skolan när man sitter kvar och pluggar. Vilket faktiskt händer. Och vad vore bättre än en som är på bara 9"? Dessutom i en  läcker färg!

Drömmer mig bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0