Johan Glans

Du är så härligt bra! Fy vad vi skrattade i kväll när vi var och såg hans show, World tour of Skåne, på Rival vid Mariatorget. 1,5 h konstant underhållning. Kändes lite konstigt att se honom live.. Jag är van att man ser honom genom tv-rutan.

Showen började 17.30 och jag slutade egentligen skolan 17.00, vilket innebar att jag var tvungen att skippa en timme av vår fina räknestuga. Haha, den var ändå så förvirrande.. folk sprang runt huller om buller och de stackars doktoranderna som ska hjälpa oss hade fullt upp. (okej, kanske inte riktigt sååå farligt, överdriver väl en smula)
Jag strandade på Sandys vid Mariatorget och provade en av deras varma pastor. Skriver man pastor? Låter så himla konstigt.. eller skriver man "en av deras varma pasta"? Ehh.. ja ja :) Man får ju så mycket i dom att man med nöd och näppe orkar halva pastan. Sen mötte jag upp Magnus familj som också skulle dit.

En helt underbar kväll!

Måste bara berätta.. *skrattar*
Under medeltidsdagarna på rissneängarna så drogs ett skämt medan vi satt som publik till tornespelen. Halva delen skulle säga PA och andra halvan skulle säga RUM, och så skulle vi upprepa det snabbt efter varandra flera gånger. Vad blir det då? Detta berättade jag för Magnus nyss som först inte alls fattade vad det skulle bli. Så jag sa åt honom att prova själv, vilket han gjorde utan resultat till en början och avbröt för att säga: det blir ju inget speciellt?? Hahaha efter ett tag till insåg han att det blev RUMPA, och då kände han sig LURAD.. *skratt* Ni skulle ha sett hans min och hört honom!! Sen gick han direkt in på toa...

Nu ska jag äta kvällsmål, det blev inte så bra med middagen ikväll så jag är rätt hungrig nu med. Sen ska jag kolla på en del inspelningar som jag har gjort idag!
Ha det bäst, puss


Det ser fortfarande typ ut såhär, ändå går det framåt...



Kommentarer
Postat av: Jejca

En kiwi flera kiwisar typ ^^ haha



haha hur kom du å tänka på det skämtet?? jag blev också lurad när vi var på spelen ju hahaha ;)

2008-11-17 @ 21:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0