Min saft!


saftflaskan med vår nya mikro i bakgrunden

Nu är min flädersaft äntligen klar och upphälld på flaska! Egentligen så har den varit klar sen i söndags kväll, men jag har inte fått för mig att ordna det innan. Å så köpte vi en sil idag för att inte få med mig fläderblommorna ner i flaskan. 

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt alls. Orkade inte plugga så jag tog en slappisdag.. det behövs ju ibland det med :) Sen när Magnus kom hem så drog vi till Forum där vi bland annat hälsade lite på min syrra medan hon jobbade. Vi var snälla och väntade tills hon slutade och lämnade henne på bussen. Självklart hann vi ju också med att kolla i lite affärer. Shoppa shoppa, det kliar i fingrarna varje gång jag går in där, forum har blivit så pampigt nu sen de byggde om! Tur att man inte har nåra pengar kvar att spendera, haha. 

Näj nu måste jag snart sova, det blir tidig uppgång imorgon! Puss ♥



Kommentarer
Postat av: Jejca

Jag sitter just nu och dricker min på bondens marknad inköpta ekologiska fläderblomssaft i en exakt lika dan flaska :) Och så undrade jag hur det gick för din..men se där är den ju! Smakar den bra?

2008-11-18 @ 23:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0