Nostalgi

Igår när vi var på väg hem fick jag fnatt. Jag kände ett så enormt ha-begär för julmust och Magnus kunde inte förstå varför det  var så viktigt för mig, vilket gjorde mig frustrerad. Julmusten betyder mer för mig än jag visste. Det jag ville ha var ju självklart inte julmust på petflaska, för det hade jag kunnat själv, nej det var en back med julmust på glasflaskor. Efter mycket om och men fick jag hjälp att kånka hem backen och som jag vart lycklig! Så nu har jag både julmust och vinglögg hemma i jul.. Det kommer göra susen :)

Jag har även fått lov att införskaffa en adventsstjärna i år! Den ska vara stor, färgglad och vacker. Sen har jag tänkt på det där med julgran. Undrar om vi ens kommer ha nån plats för det? Eftersom vi har alla kartonger i vardagsrummet som tar en massa plats. Jag skulle dock gärna vilja ha en, men det får bli till nästa år tror jag.

Vi har sagt att vi ska ha sovrummet klart till jul, så vi måste beställa fondtapeten snart så vi vet vilken grön färg vi ska måla resten av rummet i också. Det måste ju matcha. Kommer bli kanonfint!

Nu kom Magnus hem med mörk choklad och tidningen Elle Interiör till mig eftersom jag känner mig lite nedstämd. Han är så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0