Onsdag - redan mitten av veckan!


Hej hå, hej hå
vi från vår gruva gå

Nu är jag hemma! Jag lyckades pallra mig iväg till föreläsningen i morse, trots att jag inte sov så mycket i natt. Sen satt jag och en kursare kvar och gjorde alla uppgifter. Känner mig duktig. Håller på och fixar lunch.. eller jag värmer lite olika innehållande matlådor i mikron. Sen klockan 15 har jag tvättid, Magnus har visst akut brist på skjortor och strumpor nu så jag får leka rädaren i nöden.

Sen ikväll ska vi gå på bio *mys*
Så jag ska möta upp söt vid Sickla 18.15, vilket innebär att jag nu måste tvätta snabbt. Inte riktigt min tvättmetod annars, jag brukar vara slösaktig med tiden. Omväxling förnöjer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0