Sista dagen på helgen

Godmorgon

Härligt vad skönt det var att sova länge idag. Känner nu att jag verkligen behövde det. Om ungefär en timmer kommer Magnus pappa över och då ska vi måla taket i sovrummet. Jag tänkte eventuellt ta och börja med att spackla i klädkammaren. Vi ska nämligen göra om den med! Kommer bli jättefint... vi ska ha en färg som heter orkidé :)
Såhär är vädret hemma hos oss just nu.
En perfekt dag att bara vara hemma och pyssla.

I kväll är min flädersaft klar också! Jippiii. Jag ska nog också försöka se till att ta en långdusch. En riktigt lång. Det var länge sen nu och det är ju så himla skönt och avslappnande. Saknar att ha badkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0