Skumma bilder

Hm.... jag hittade denna bild i vårt fotoalbum på datorn. Jag undrar vad Magnus har försökt ta kort på? Inte är det mig i alla fall ;)

Jag blev plötsligt så extremt pigg, och det värsta jag vet är att ligga i sängen och stirra upp i taket medan man vrider och vänder på sig för att hitta en skönare ställning att sova i, så det fick bli datorn ett tag. Passade på att skriva ett lite onödigt inlägg här i bloggen också - kul va?

I morgon kommer jag låna Magnus mobil, så då går det bra att få tag på mig via den.. *lala*
Men jag måste faktiskt säga att det är rätt skönt att vara utan mobil. Mindre stress helt klart. Sen att andra tycker det är jobbigt när dom inte får tag i en kan jag förstå, he he.

Vad gjorde jag i helgen då?

I fredags var vi hemma hos Tora och Andreas och käkade mat samt kollade på idol. Jag kom direkt efter skolan så jag hann med att räkna lite matte också inför tentan. Självklart kan man ju inte undvika att leka med gulliga Siri heller.

I lördags hade vi Magnus kompis och hans flickvän, blivande sambo, på middag. Första gången de såg vår lägenhet. Och som Johan sa: det ser ut som att ni har ett flyktingläger i vardagsrummet.. hahaha det lät himla skoj när han sa det. Jag hade använt ordet bombnedslag. Vi åt god mat (laxpasta) och drack vin. Seriösa som dom var så hade de med sig en flaska också, så det vart två flaskor vin... + lite efterdricka.

Så igår i söndags skulle jag egentligen åkt hem till Tora och ätit middag, men jag var så sjukt trött och frusen så jag var tvungen att banga på det. Jag spenderade näsan hela dagen med att försöka bli varm. Jag tog en lååååång dusch, jag hinkade i mig en massa te och jag låg nedkrupen under två täcken med tjocka kläder på under! Och inget fungerade. What? Mysigt var det dock :)

Om några minuter kommer det pengar in på kontot!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0