Söndag eller måndag..?

Ja vad ska man säga? Det är ju måndag den 17 november kl 03.11. Men jag har inte gått och lagt mig än... så om nån frågade mig det nu så skulle jag antagligen säga att det var söndag fortfarande. Meningsfulla saker man sitter och funderar över mitt i natten istället för att sova haha. 

Usch, jag borde verkligen sova. Men jag kan inte. Det går bara inte. Jag har en sån där natt när allt som kan snurrar runt i huvudet.. och vem kan sova då? Nä fy alltså, varför måste man tänka så mycket? Är det inte bara lättare att bara va. Jag tänkte positiva tankar i alla fall, så ni vet. Men även dom kan visst ställa till det!

Tur att jag bara har en lektion i morgon och att den är på eftermiddagen. Då kan man lata sig lite och sen dricka massa kaffe när man kommer till skolan. Hör och häpna, jag, Mi, kaffehataren, dricker cappuccino. Mina kursare har lurat mig!! 

Åter igen till sömn.. 
Jag får mina ryck lite till och från där jag inte kan sova trots att jag är jätte trött. Det går bara inte. Så vad göra? Ja jag vet att jag dricker alldeles för mycket te.. men nu för tiden dricker jag i alla fall grönt te på kvällarna, som inte ska påverka på det sättet sägs det. 03.22. Jag tror jag har hittat vad jag ska köpa till Magnus i julklapp. Men schhhhh säg inget till honom. Haha. Nej nu börjar jag yra en massa också. Dags att säga godnatt och återgå till kudden med mina tankar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0