Syskonkväll

Nu har Micki åkt hem, hon åkte för ungefär en timme sen. Kooom tillbaka!! Haha.

Vi hade trevligt i alla fall.. trots att vi irrade runt vid kungens kurva. Det var ju sjukt mycket svårare att hitta affärerna vi skulle till än vad jag mindes sist jag var där. Vi lyckades helt enkelt med att gå mot den delen som tydligen var heron city, och det var ju fel, så dom visade oss tillbaka ungefär dit vi kom från. Hallå, hur såg vi inte det när vi klev av bussen?

Jag fick med mig lite julstämning hem också. Shoppade en ljusslinga med olika färger som jag ska sätta upp på balkongen, och så köpte jag en massa värmeljus samt en gaständare så jag slipper bränna mig så mycket i jul. Och nu tror ni säkert att det var IKEA vi besökte.. men nejdå, vi shoppade på Rusta! Där fanns det en massa fina julsaker.

I morgon väntar dom tydligen plusgrader. Näääj vad händer med min snö.. usch och fy. Jag vill ha mera snö. Snö, snö, snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0