Tack för en underbar kväll

Puh, det har varit en lång dag idag. Jag startade dagen med att gå upp ca 06.20 för att sen åka iväg till min fysikföreläsning som började 08.15 (läs tidigt igen). Sen när den var slut var vi tvungna att ta oss till andra sidan universitetet (den som faktiskt ligger vid t-banan universitetet) för att laborera i kemi. Kemilabben var riktigt kul! Men den tycker ni nog inte är så roligt att höra om. 

Vi kom ganska nyligen hem efter att ha spenderat kvällen hos T & A och lilla S. Det var riktigt trevligt! Det måste vi göra om snart!!! Och lilla S är ju lika söt som alltid. 

Så nu är jag sjukt trött.. vet knappt vad jag heter. Haha, det har jag iof inte gjort på hela dan. Folk har haft lite småproblem med att få kontakt med mig, vilket de tyckte var rätt skoj. Man vet att man har haft en bra dag när man är trött på ett bra sätt.
Nej nu blir det nog sängen. Eller... vi ska nog titta en liten stund på tv för att varva ner - får se hur länge det blir. Puss på er alla ♥ 

Ps: om ni undrar varför jag plötsligt överöst bloggen med bilder så är det för att jag har lånat Magnus mobil två dagar i rad nu... måste skaffa kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0