Twilight



Jag tror jag är kär i denna filmen! Det var Twilight som vi var och såg igår på bio och den var ju så sjukt bra så jag får rysningar bara jag tänker på den. Vilken kärlekshistoria. Såhär är vampyrfilmer som allra bäst! Jag vill se den om och om igen. Hoppas den kommer på film snart så jag kan springa iväg och köpa den, för denna ska helt enkelt pryda min dvd-samling. Gå och se den!

"Twilight är baserad på Stephenie Meyers succéroman Om jag kunde drömma. Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington, Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska Edward Cullen tar hennes liv enoväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig, men nu går ingen säker, minst av allt Bella, som är den person Edward älskar mer än någon annan. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara."
sf.se

Jag har inte läst boken, men den ska införskaffas. Grym berättelse.


Kommentarer
Postat av: Jejca

Jag trodde den skulle vara bra, sen såg jag trailern och fick ångest. Lågbudget och dåliga skådisar :S

2008-11-27 @ 16:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0