Uppe före väckarklockan igen

Hej hopp!

Vaknade innan väckarklockan ringde, trots att jag gick och la mig så sent i natt så vaknade jag till vid halv tio. Just nu sitter jag och äter lite försenad frukost och snart ska jag dra mig in mot universitetet för en föreläsning. Men innan den måste jag införskaffa ett nytt block, jag vill ha ett vitt, och en ny anteckningspenna. Jag älskar att shoppa sånt! Det är livsfarligt för mig att gå in på bokhandeln för då vill jag gärna ha med mig alla pennor som finns ut därifrån :)

I kväll ska vi gå och se Johan Glans på rival. Han är ju sjukt rolig! Det kommer bli jättekul.. jag ska bara komma på hur jag ska hinna med en middag innan föreställningen. Jag måste nog dessvärre fuska lite idag och vara onyttig.. kan inte komma på nåt annat än donken som går snabbt snabbt. Äh vi får se.

Ny vecka, nya tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0