Hua vad kallt


<---- mina mysisar
Brrr, jag är tvungen att sitta med vantar på, det är ju så nedrans kallt helt plötsligt. Så här kallt har det inte varit inomhus hittills. Mina händer fryyyyser. Men så saknar jag ju blodcirkulation också :p
Dessa läckra torgvantar köpte jag på indiska för ett tag sen. Å dom springer jag runt med nästan jämt för dom är ju sååå sköna!

Har sett folk springa runt med mössan som är lika fin den med och jag har funderat på om man ska införskaffa den med. Fast då blir jag väl alldeles för randig...

Tänk att man ska behöva ha på sig vantar inomhus? Snart åker väl raggsockorna på också! Haha. Då kan jag springa runt här hemma och mysa hela dan. Ja, jag ska nog göra så. Byta om till pyjamas och sätta på raggsockorna med :) Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jejca

Snart åker raggsockorna på??? :() jag shoppade heta eskimotofflor från topshop för ett par veckor sedan och de har inte lämnat mina fötter sedan dess...sjukt kallt!!(och mörkt) :(

2008-11-18 @ 15:22:59
Postat av: Lena

Hej pa er! Kan inte vanta tills jag ser er lagenhet, den verkar jattemysig ju! Och jag ar sa avundsjuk pa er for Johan Glans-showen...



kramar

2008-11-18 @ 19:50:27
URL: http://www.nogg.se/hovdamen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0